Notícies
Publicat el 10 de gener de 202010.01.2020
CompartirComparteix al FacebookCompartir a Twitter
Versió per imprimir
Alella es dota d'una Ordenança de Transparència i d'Administració Electrònica
Tràmits

El Ple del 19 de desembre va aprovar inicialment l´Ordenança de Transparència i d'Administració Electrònica. És una nova ordenança que regula la utilització dels mitjans electrònics en l'àmbit de l'Ajuntament d'Alella, per tal de facilitar la consecució més eficaç dels principis de simplificació, transparència, proximitat i servei efectiu als ciutadans i ciutadanes, la tramitació del procediment administratiu municipal i la participació ciutadana per aquests mitjans. L'Ordenança està a exposició pública del 8 de gener al 19 de febrer, ambdós inclosos. 

La normativa té entre els seus objectius reforçar els drets i facilitar el compliment els deures que han de regir les relacions per mitjans electrònics de la ciutadania amb l'Ajuntament; concretar les obligacions de transparència de les organitzacions del sector públic i el sector privat municipal, així com els drets de la ciutadania en relació amb la participació per mitjans electrònics; impulsar l'ús dels mitjans electrònics de procediments administratius i fixar les condicions d'ús de la factura electrònica en les relacions jurídiques entre proveïdors de béns i serveis i l'Ajuntament.

L'ordenança, que entrarà en vigor un cop superat els tràmits d'exposició pública, va ser aprovada amb els vots a favor d'ERC+SxA, JxCAT, Gd'A, Cs, AP-PSC i l'abstenció de AA-CUP. 
anunci Ordenança transparència

anunci Ordenança transparència

Fitxer: Ordenanca_de_transparencia_i_administracio_electronica.pdf

Format: Acrobat-PDF
Pàgines: 1
Mida: 92,39 kB

Pujar al principi de la pàgina