PortadaPortada - Viure a AlellaViure a AlellaPortada - Viure a Alella - EducacióEducacióPortada - Viure a Alella - Educació - SeccionsSeccionsPortada - Viure a Alella - Educació - Seccions - DocumentsDocumentsPortada - Viure a Alella - Educació - Seccions - Documents - Cicle formatiu de Grau Superior. Màrqueting i publicitat en el sector vitivinícolaCicle formatiu de Grau Superior. Màrqueting i publicitat en el sector vitivinícola
Cicle formatiu de Grau Superior. Màrqueting i publicitat en el sector vitivinícola
Inscripcions GS


Què és?

És un programa reglat orientat al sector del vi que capacita l'estudiant per a la incoporació qualificada al món laboral. Proporciona els coneixements necessaris en matèries de publicitat i màrqueting, enoturisme, elaboració de vins i cultura vitivinícola.

Aquest ensenyament proporciona als estudiants:

  • Titulació de Tècnic Superior en Màrqueting i Publicitat
  • Certificats dels mòduls de Tast i cultura vitivinícola
  • Certificats de Viticultura i Enologia
  • Certificats en productes turístics
  • Diploma signat pel Consell Regulador, celler, Institut Alella

Durada

2000 hores: 1650 hores en el centre educatiu i 350 hores en centres de treball (pràctiques)


Matrícula

Institut Alella. Avinguda del Bosquest, 7 08328 Alella

Més informació al telèfon: 93 540 3110 

www.insalella.cat

iesalella@xtec.cat


Condicions d'accés

Amb titulació

  • Batxillerat
  • Cicle formatiu de Grau Mitjà, tenir 18 anys i superar la prova d'accés a Cicles formatius de Grau superior
  • Persones amb títol universitaris
  • Haver superat la prova d'accés a la universitat per a majors de 25 anys

Sense titulació

  • Tenir 19 anys o complir-los durant l'any i superar les proves d'accés
  • Treballadors i treballadores dels cellers de la DO Alella
Què estudiaràs?
  • Polítiques de màrqueting
  • Investigació comercial
  • Atenció al client, consumidor, usuari
  • Disseny i elaboració de material de comunicació
  • Gestió econòmica i financera
  • Treball de camp en la investigació comercial
  • Llançament de productes i serveis
  • Màrqueting digital
  • Mitjans i suports de comunicació
  • Relacions públiques i organització d'esdeveniments de màrqueting
  • Productes turístics
  • Tast i cultura vitivinícola
  • Viticultura i enologia
  • Projecte de màrqueting i publicitat
  • Llengua estrangera: anglès
  • Formació i orentació laboral
  • Formació en centres de treball
DE què treballaràs?
  • Tècnic/a de màrqueting
  • Tècnic/a en publicitat
  • Tècnic/a en relacions públiques
  • Organitzador/a d'esdeveniments de màrqueting
  • Tècnic/a en estudis de mercat
  • Agent d'enquestes i censos
  • Responsable de promocions de punt de venda
On treballaràs?
  • En els departaments de màrqueting i publicitat de les empreses, agències comercials i empreses d'investigació de mercats.
3a Beca Verema. Edició Paco Rosa vila

Amb l'objectiu de fomentar la formació de professionals del vi, l'Ajuntament convoca la tercera Beca Verema, edició Rosa Vila, destinada a sufragar el 50% del cost acadèmic del curs 2016-2017 a quatre alumnes de primer o segon curs del Grau Superior de Màrqueting i Publicitat en el Sector Vitivinícola que s'imparteix a l´Institut Alella. La beca té un import total de 750 euros (187 euros per alumne), les sol·licituds es poden presentar fins al 13 d'octubre però cal estar matriculat prèviament. Consulteu les bases en aquest enllaç.


Informació publicada el 22 de setembre de 2015