Portada|Seguretat i prevenció
Seguretat i prevenció
Telèfon
935552412
Horari
24 hores de servei

Què fem?

L'Ajuntament destina una part important dels seus recursos a la seguretat i prevenció, a través de mitjans tècnics i humans. La Policia Local és l'encarregada de vetllar per la seguretat ciutadana, garantir els drets individuals i les llibertats públiques, així com fer complir les ordenances, bans municipals i altres disposicions municipals. Les tasques policials són diverses i abasten diferents àmbits com ara l'administratiu, l'assistencial, el de seguretat i el de control del trànsit. També porta a terme campanyes de prevenció i sensiblització.

Responsable polític
Israel Payà Todolí
Responsable tècnic
Josep Antoni Gómez (sotsinspector)
Personal

1 sergent: Tomàs Casas
2 caporals: Ferran Guasch i Lluís Rodríguez
13 agents
1 auxiliar administrativa: Rafaela Matos i M.Dolors Campillo (Pla d'Ocupació)

 

DESTAQUEM

L’Ajuntament ha programat per aquest mes d’octubre dues sessions formatives sobre protecció a la llar per prevenir robatoris a l’interior dels domicilis. Es faran els dies 22 i 23 d'octubre i per assistir cal emplenar el FORMULARI d'inscripció. Llegir més

En el darrer any, entre setembre de 2018 i agost de 2019, s’han produït a Alella un total de 362 infraccions penals, un 2,2% menys que en el mateix període de l’any anterior.  Llegir més

Pujar al principi de la pàgina