Portada|Seguretat i prevenció
Seguretat i prevenció
Telèfon
935552412
Horari
24 hores de servei

Què fem?

L'Ajuntament destina una part important dels seus recursos a la seguretat i prevenció, a través de mitjans tècnics i humans. La Policia Local és l'encarregada de vetllar per la seguretat ciutadana, garantir els drets individuals i les llibertats públiques, així com fer complir les ordenances, bans municipals i altres disposicions municipals. Les tasques policials són diverses i abasten diferents àmbits com ara l'administratiu, l'assistencial, el de seguretat i el de control del trànsit. També porta a terme campanyes de prevenció i sensiblització.

Responsable polític
Andreu Francisco i Roger
Responsable tècnic
Josep Antoni Gómez (sotsinspector)
Personal

1 sergent
2 caporals
14 agents (3 vacants)
1 auxiliar administrativa

 

DESTAQUEM

Davant dels comentaris que estan circulant els darrers dies, des de l’Ajuntament volem aportar informació real de la situació actual. Aquest mes de març, i pendents de tenir confirmació de dades per Mossos d’Esquadra, hi ha hagut 4 robatoris a cases particulars i 3 robatoris en centres educatius del municipi. El mes de febrer hi va haver 2 robatoris a cases particulars. Aquestes dades reflecteixen una baixada notable dels robatoris al nostre municipi respecte els mateixos mesos de l’any anterior.Llegir més

L'oficina mòbil del DNI ha programat quatre noves sessions per tramitar el DNI electrònic el 20 de setembre de 2019 (recollida de documentació) i el 27 de setembre (lliurament). Cal demanar cita prèvia a la Policia Local d'Alella (93 5552412) Llegir més
Pujar al principi de la pàgina