www.alella.cat
Si alguna persona té incidències a la TDT cal ho comuniqui a Llega800 al telèfon gratuït

Llega800

El proper 30 de juny finalitza definitivament el termini per poder sol·licitar de forma gratuïta les actuacions  tècniques necessàries per poder resoldre les possible afectacions que la instal·lació de la xarxa 4G pugui ocasionar a la recepció de la Televisió Digital Terrestres (TDT), segons ha comunicat l’empresa encarregada del desplegament Llega800 a l’Ajuntament. Si alguna persona d’Alella està afectada per aquestes incidències, només cal que truqui al telèfon gratuït  900833999 que la companyia ha posat a disposició dels usuaris i usuàries per tal de comunicar incidències.

Aquesta tecnologia que es va comenar a instal·lar a Alella a finals de 2017 suposa una millora en la velocitat d’Internet en mobilitat, per exemple, les baixades i pujades de vídeos seran molt més ràpides, i proporciona una millor cobertura a l’interior dels edificis. A més, la 4G a la banda de 800 MHz assoleix una major cobertura geogràfica, per la qual cosa millorarà el servei a les poblacions de menor mida i a les zones rurals.

Segons la normativa que regula aquest procés, el termini per sol·licitar les actuacions gratuïtes en cas d’afectació a la TDT és de sis mesos des de la posada en marxa del servei de les estacions de telefoni a mòbil. Tot i que aquest termini ja ha vençut, l’empresa ha allargat fins al 30 de juny el termini per sol·licitar la resolució d’incidències sense cost pels usuaris i usuàries. 

Més informació al telèfon d’assistència  o a la pàgina web https://www.llega800.es/ 

Informació publicada el 8 de juny de 2018