Notícies
Nou sistema per cončixer el grau de satisfacciķ dels usuaris de l'OAC
Es tracta d´una pantalla tāctil que permet valorar de forma anōnima diferents aspectes del servei i fer aportacions per tal de millorar-lo

Pantalla tāctil OACDes del mes d’octubre els usuaris i usuāries de l’Oficina d’Atenciķ a la Ciutadania poden deixar constāncia del grau de satisfacciķ respecte al servei rebut participant en l’enquesta anōnima, que es pot contestar de forma fācil i intuītiva, mitjanįant una pantalla tāctil instalˇlada al costat del tauler d’atenciķ al públic. 

Aquest sistema, que també estā previst instalˇlar aquest mes de novembre a l’Oficina de Turisme, permet recollir d’una forma senzilla l’opiniķ dels usuaris sobre les diferents qüestions que es plantegen en les pantalles del terminal. 

El sistema selecciona les franges d’edat i el tipus de trāmits realitzats i aporta dades de satisfacciķ del servei, com ara el temps d’espera, el requerit per a la tramitaciķ, l’atenciķ i el nivell de coneixement de la persona que l’ha atčs i l’acondicionament de l’espai. També permet fer suggeriments per tal de millorar el servei.  

El sistema, desenvolupat per l’empresa RateNow formada per especialistes en estudis de mercat i mārqueting, permet establir un feedback constant amb les persones destinatāries del servei i recollir dades d’avaluaciķ. La seva implantaciķ forma part del procés de l’elaboraciķ de la Carta de serveis de l’Ajuntament. 

Informaciķ publicada el 9 de novembre de 2017