08328 Alella
Tel. 935552339 - Fax 935400328 - WhatsAPPAlella 644267149
alella.ajuntament
NIF. P0800300F
El Consell de Poble tornarà a reunir-se el 29 de novembre. L'Ajuntament ha convocat la segona reunió d'aquest òrgan consultiu i participatiu per tractar diferents temes. La reunió se celebrarà a partir de les 19h a la sala polivalent de les antigues Escoles Fabra. L'ordre del dia de la sessió inclou la proposta del Reglament que ha de regular el funcionament del Consell i les línies de treball de l’àrea de Participació de cara a l'any vinent. Entre d'altres qüestions es parlarà de la reordenació del suport que es dóna a les entitats, l'estructuració dels espais de participació i dels criteris de concessió de les subvencions. A més, s'informarà dels dos processos de participació oberts per a l'elaboració del Pla Local d'Equitat i el Pla Local d'Adolescència i Joventut.
També s'aprofitarà la sessió per donar a conèixer les línies bàsiques del pressupost municipal i de les ordenances fiscals de l'any vinent. La sessió finalitzarà amb un torn de precs i preguntes.
El Consell de Poble és l’òrgan consultiu més ampli de participació i deliberació de les temàtiques que afecten la globalitat del poble, creat pel Ple Municipal. Les seves funcions són debatre i informar sobre temes relacionats amb el municipi. El Consell de Poble esta format per l'alcalde, els regidors i regidores i representants de les diferents entitats inscrites en el Registre Municipal d'Entitats.
La primera reunió constitutiva del Consell de Poble va tenir lloc el 15 de desembre de 2015.