Notícies
Publicat el 16 de març de 201216.03.2012
CompartirComparteix al FacebookCompartir a Twitter
Versió per imprimir
L'Ajuntament d'Alella no té cap factura impagada de l'any passat i no s'ha d'acollir al fons de pagament de proveïdors de l'Estat

L'Ajuntament d'Alella està al corrent de pagament de totes les factures presentades amb anterioritat a l'1 de gener de 2012, es a dir, no té obligacions pendents d'abonament als seus proveïdors anteriors a aquesta data, per la qual cosa no necessita acollir-se als mecanismes extraordinaris de finançament establerts pel govern de l'Estat.
Aquest dijous, 15 de març, finalitzava el termini per remetre al Ministeri d'Hisenda i Administracions Públiques la relació certificada de les obligacions pendents de pagament per part dels ajuntaments. L'Ajuntament d'Alella no ha enviat cap certificació perquè no té factures pendents i, per tant, no haurà de demanar cap crèdit extraordinari per fer front als pagaments, ni està obligat a aprovar un  pla d'ajustament, com sí ho hauran de fer aquelles administracions locals que arrosseguin impagaments de l'exercici anterior i no puguin fer front a aquests pagaments, en compliment del Reial Decret-Llei 4/2012, de 24 de febrer.

Pujar al principi de la pàgina