Oficina Atenció Ciutadania
Presentació

Què fem?

L'Oficina d'Atenció a la Ciutadania (OAC) ofereix tota la informació disponible sobre l'administració local i sobre el municipi, així com la possibilitat de tramitar bona part de les gestions amb l'Ajuntament d'una forma àgil i acurada. Aquest servei pretén atendre les necessitats de la població en les seves relacions amb l'Ajuntament, des d'una òptica integral, centrada en les persones i amb visió de proximitat, fomentant alhora l'ús de les TIC. És la principal via de comunicació entre els veïns i l'Ajuntament. És el front-office de l'administració municipal i està format per un equip de persones que pretenen apropar l'Administració a la població.

Més informació a la Carta de Serveis

Estructura 1 (Telèfon, web, email...)
Telèfon
935552339
Horari

De dilluns a divendres de 8.30h a 14h
Dijous de 16.15h a 19h
Nadal, Setmana Santa i de juny a setembre: Dijous a la tarda tancat