El Ple de setembre estrenarÓ l'AudiŔncia P˙blica prŔvia a la sessiˇ plenÓria

PleEl proper Ple ordinari de l’Ajuntament, previst per al 28 de setembre, estrenarÓ una nova eina de participaciˇ ciutadana: l’AudiŔncia P˙blica prŔvia al Ple. Les sessions es convocaran mitja hora abans del Ple ordinari (l’˙ltim dijous de cada mes a les 19h) i tindran una durada mÓxima de 25 minuts. El funcionament de les audiŔncies estÓ recollit al Reglament de Participaciˇ Ciutadana a partir de la modificaciˇ aprovada a l’abril pel Ple municipal, que va entrar en vigor el passat 18 d’agost un cop superats els trÓmits d’exposiciˇ p˙blica i comptar amb el vistiplau de la Generalitat. 

La ciutadania podrÓ intervenir per formular els precs i preguntes que considerin oportuns sempre que estiguin relacionats amb aspectes de competŔncia municipal. Abans s’hauran d’inscriure, identificant-se i fent constar la temÓtica a la qual faran referŔncia a travÚs d'una instÓncia general presentada des del web www.alella.cat/tramits (amb signatura digital) o bÚ presencialment a l'Oficina d'Atenciˇ a la Ciutadania (OAC). La peticiˇ de paraula tambÚ es podrÓ fer apuntant-se a la llista que es posarÓ a disposiciˇ del p˙blic a l’entrada de la sala de plens mitja hora abans d’iniciar la sessiˇ.

Les persones disposaran d’un temps mÓxim de tres minuts per fer la seva intervenciˇ, i d’un minut mÚs de rŔplica desprÚs de rebre resposta. L’alcalde podrÓ respondre directament o demanar que respongui el regidor o regidora responsable de la matŔria. En cas que la resposta no es pugui donar al moment, caldrÓ respondre per escrit en un termini mÓxim de 20 dies.

Informaciˇ publicada el 7 de setembre de 2017