Enquesta per millorar els serveis de l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania (OAC)

Enquesta OACL'Ajuntament, amb el suport de la Diputació de Barcelona, ha iniciat els treballs d'elaboració de la Carta de Serveis de l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania (OAC), com a punt de partida per poder elaborar la Carta de Serveis de l'Ajuntament d'Alella, en la qual quedaran recollits tots els serveis que presta el Consistori. 

La Carta de Serveis és el document públic a través dels quals les administracions informen als seus usuaris i a la ciutadania en general dels serveis que presten i dels compromisos de qualitat que assumeixen respecte d'aquests serveis; per tant, són documents que formalitzen el que els usuaris poden esperar dels serveis públics i asseguren l'efectivitat dels seus drets, així com la millora dels serveis que reben.

La finalitat de la Carta de Serveis és:

  • Apropar l'Ajuntament als ciutadans.
  • Informar els ciutadans sobre els serveis prestats per l'Ajuntament.
  • Expressar l'esforç de l'Ajuntament per a la millora dels serveis municipals.
  • Establir un nivell adequat de qualitat dels serveis i controlar el seu manteniment.
  • Possibilitar que els ciutadans opinin sobre el funcionament dels serveis municipals

El punt de partida per a la realització d'aquest document és una enquesta a través de la qual es vol conèixer l'opinió dels veïns i veïnes d'Alella per implementar millores en l'OAC i adreçar-les a aquelles qüestions que més interessen als usuaris i usuàries del servei. 

El qüestionari es anònim i es pot emplenar per Internet des de l'enllaç www.alella.cat/enquestaoac o bé presencialment emplenant el formulari i dipositant-lo a l'urna que hi ha ubicada al tauler de l'OAC. A mitjan setembre es farà la recollida de dades, per tal de continuar el procés de treball d'elaboració de la Carta de Serveis.

Informació publicada el 14 de juliol de 2017