Portada|Seguretat i prevenció
Seguretat i prevenció
Telèfon
935552412
Horari
24 hores de servei

Què fem?

L'Ajuntament destina una part important dels seus recursos a la seguretat i prevenció, a través de mitjans tècnics i humans. La Policia Local és l'encarregada de vetllar per la seguretat ciutadana, garantir els drets individuals i les llibertats públiques, així com fer complir les ordenances, bans municipals i altres disposicions municipals. Les tasques policials són diverses i abasten diferents àmbits com ara l'administratiu, l'assistencial, el de seguretat i el de control del trànsit. També porta a terme campanyes de prevenció i sensiblització.

Responsable polític
Israel Payà Todolí
Responsable tècnic
Josep Antoni Gómez (sotsinspector)
Personal

1 sergent: Tomàs Casas
2 caporals: Ferran Guasch i Lluís Rodríguez
13 agents
1 auxiliar administrativa: Rafaela Matos i M.Dolors Campillo (Pla d'Ocupació)

 

DESTAQUEM

Dins de les accions que l'Ajuntament porta a terme per tal de reduir els robatoris a domicilis, la Policia Local va realitzar la nit de dimarts, 10 de desembre, una operació preventiva de control dels accessos a diferents barris del municipi. Els controls es van realitzar a les entrades a Alella Parc, Mas Coll i Can Comulada.Llegir més

La regidoria de Seguretat Ciutadana ha posat en marxa aquest mes de novembre la campanya anual de seguretat als comerços, coincidint amb l’època de major activitat comercial amb les campanyes del black friday i les compres nadalenques. Llegir més

L'oficina mòbil del DNI ha programat una nova sessió per tramitar el DNI electrònic a Alella: el 7 de febrer de 2020 es farà la presentació de documentació i el 14 de febrer de 2020 el lliurament del document. La tramitació és a Can Lleonart però cal demanar cita prèvia a la Policia Local d'Alella (935552412) Llegir més
Pujar al principi de la pàgina